Tuesday, December 30, 2008

Samurai Bar staff on snowshoe tour with SAS - Scott Adventure Sports サムライ・バーのスタッフがニセコ・スノーシュー・ツアーに参加


Sarah and Ran from Samurai Bar joined a SAS snowshoe tour today. It was so much fun! The weather was great - snowing lightly at times and not windy at all. The tour started at 9:30 and got back at around noon.

サムライ・バーの看板娘のランとサラがSAS主催のニセコ・スノーシュー・ツアーに参加しました。
穏やかな風とたっぷりの軽い粉雪でとても楽しかったです!
スノーシュー・ツアーは9:30出発でお昼頃に戻ってきます。


We went with a group of friendly people from Singapore.

今回、私たちはとてもフレンドリーなシンガポールからの人たちとご一緒させていただきました。



Binod, one of our guides, plays with the powder snow.

パウダーで遊ぶ、頼もしいガイドの一人のビノード。



Cameraman Yon poses for the camera.

はい、チーズ! (カメラマンのYon)



We walked to a lake called hangetsuko which means half moon lake. At the lake we had a cup of hot tea and a snack.

今回、私たちは半月湖に行きました。 ツアー中盤のティータイムでは暖かいチャイとスナックが振る舞われました。

Find out more about snowshoe tours with SAS here.

ニセコ・スノーシュー・ツアーの詳細はこちらへ

No comments: